zaterdag 16 juli 2011

Dag


Het is een heerlijke dag! Het weer is niet zo beroerd als ze voorspeld hadden. Dus zijn we lekker bezig in de tuin. Mijn eerste boontjes zijn vandaag geoogst. Dat er maar velen mogen volgen.
In mijn kas hangen de eerste tomaten, paprika's en Spaanse pepers rood te worden. Heerlijk.

Mijn kleinzoon, die normaal gesproken nog lekker in de buik van zijn moeder had gezeten, is alweer 3 weken en 1 dag. Een superlief kereltje waar iedereen erg van geniet. Maandag mag ik weer!

Gisteren was ook een heerlijke dag. Mijn gewicht is met anderhalve kilo gedaald en mijn BMI en vetgehalte waren allebei ook 0,6 lager dan een maand geleden. Dat ik nog steeds een 7 krijg maakt niet uit, ik ben op de goeie weg. Elke dag trainen werpt toch zijn vruchten af. Dus blijf ik volhouden!

Vandaag bestaat mijn blog één jaar. Iemand vond het tijd worden dat ik iets met mijn geschrijf ging doen. Dat heb ik nu dus een jaar lang gedaan. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het na een jaar nog steeds leuk vinden om te lezen. Maar zolang ik er zelf nog lol aan heb om te schrijven, maakt het eigenlijk niet uit.

Nu neem ik een korte pauze. Even vakantie in eigen tuin. Fijne vakantie allemaal. Hopelijk tot ziens in augustus. Dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten